Nejc je imel veliko strast do podjetništva in želel je uresničiti svoje sanje z ustanovitvijo lastnega start-up podjetja, vendar je vedel, da bo digitalni marketing nekaj, kar bo moral uporabiti. Vedel je, da je digitalni marketing zelo močno orodje in da bi se izkazal in dosegel svojo ciljno skupino, se je odločil, da se bo resnično poglobil v to. Imel je načrt, da mu bo digitalni marketing pomagal razširiti svoje sporočilo in pridobiti stranke.
Nejc je najel strokovnjaka za marketing, ki mu je pomagali pri načrtovanju marketinške strategije. Skupaj so ustvarili spletno stran, ki je predstavljala podjetje in njegove izdelke. Na spletni strani so bile podrobne informacije o izdelkih, možnost naročila, kontaktne informacije in vse obvezne informacije, ki jih spletna stran zahteva. Poleg tega sta uporabila tudi družbena omrežja, kot so Facebook, Instagram in Twitter, da bi dosegla širšo javnost.
Nejc je seveda ustvaril tudi blog, kjer je redno objavljal vsebine, povezane z njegovimi izdelki. To je bila odlična strategija za privabljanje obiskovalcev na spletno stran in povečanje zanimanja za njegove izdelke. Nejc je ponujal tudi brezplačne vodnike in e-knjige, s čimer je dodatno pridobil zaupanje strank.
Na ta način se je digitalni marketing izkazal za uspešno orodje. Nejc je začel prejemati naročila iz celotne Slovenije. Ljudje so bili navdušeni nad njegovimi izdelki in se o njih pogovarjali na družbenih omrežjih. S pomočjo pozitivnih ocen in priporočil so se stranke širile in Nejc je začel prejemati naročila tudi iz tujine.
Nejc je bil presrečen nad tem, kako mu je digitalni marketing uspel preseči vsa pričakovanja. Njegov start-up je rasel, prihodki so se povečevali in s tem je ustvaril nova delovna mesta.
Ta zgodba o uspehu prikazuje moč digitalnega trženja v svetu start-up podjetij. Nejc je s pravilno uporabo dosegel, da je z ustvarjanjem relevantne vsebine digitalni marketing uspel doseči in preseči njegove cilje.